Re: Intel z celkiem na...

Autor: SotY (soty_at_interia.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 20:55:16 MET

> I tu 2 pytania
> - czy UDMA 66/100 to to samo co ATA 66/100 i co oznaczaja te parametry
(jak
> sprawdzic ten parametr na HDD). Czy wszystkie twarde dyski beda pracowac
np.
> na UDMA 66, czy tylko wybrane?
heh to znowu ja :-), a wiec UDMA66/100 to to samo co ATA66/100 a dokladnie
to dysk jest albo udma66 albo udma100 z tym ze ten pierwszy bedzie chodzil
albo w udma33 lub udma66 a drugi w tych dwoch plus oczywiscie udma100 (pod
warunkiem posiadania odpowiedniego kontrolera), w przypadku wiekszosci
dyskow da sie zmienic tryb transmisji specjalnym programikiem (np. w moim
quantumie udma66 mozna tak zmienic aby byl wykrywany jako udma33)

> - o co chodzi z tym 4 x AGP, 2 x AGP (co najlepiej pod Rive TNT2 M64 32MB)
agp x2 lub agp x4 to tryb pracy karty graficznej ale nie oplaca sie
inwestowac w plyte z udma 4x gdyz w testach wypada praktycznie tak samo jak
udma x2 a czesto zdazaja sie problemu z praca w trybie 4x

> A celka 466 na co ewentualnie najlepiej zamienic (zeby pasowal do wybranej
> plyty i dobrze sie krecil). A moze lepiej z tym poczekac?
tak jak wczesniej napisalem plyta abit be6-2 lub bx133 a do tego procek np
celeron 2 600 (prawie wszytskie swietnie sie kreca), oczywiscie mozna tez
pomyslec nad zakupem plyty z duronem ale ja nigdy nie mialem do czynienia z
prockami amd wiec nie wypowiadam sie na ten temat (nie chce zeby ktos sie
przyczepil ze faworyzuje intela, poprostu zawsze mialem procki intela i
dlatego przyzwyczailem sie ;) ale wcale nie odradzam zakupu durona, musisz
poczytac jakies testy albo popytac kogos kto ma durona). Tylko jest jeden
problem nie wiem czy uda Ci sie zmienic plyte i procka dokladajac tylko 450
zl bo jednak plyty abita do najtanszych nie naleza ale wszystko zalezy od
tego za ile uda Ci sie sprzedac swoj sprzet

--
pozdroofka
SotY