Re: Jak odzyskac dane - HELP !!!!!!!!!!!!!

Autor: Roobik (roobik_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 19:48:27 MET

"Krzysztof Bajorek" <krzysb_at_free.polbox.pl> wrote in message
> Te dane to plik worda, milaem rowniez kopie na dwoch innych dyskach z
ktorych to
> tez skasowalem tak wiec mam jeszcze dwie lokalizacje .
nie jest najgorzej, tekst z .doca da sie odczytac w notatniku, gorzej z
tabelami i diagramami.
nie polecalbym zabawy diskeditem poczatkujacym, ale mozesz go odalic i
przejrzec nim te dwie lokacje. jak znajdziesz interesujace cie pliki zmien
pierwsza litere w nazwie z ? na dowolny znak. w pakiecie nortona jest tez
programik (find? nie pamietam nazwy) do skanowania zawartosci dysku na
okolicznosc wystepowanie okreslonego stringu i podaje w którym klastrze sie
znajduje. to bedzie ci potrzebne jesli chcialbys to miejsce potem diskeditem
znalesc i zapisac.
moze grupowicze podpowiedza ci jakis latwiejszy soft?