Re: Bad Blocks na HDD - jak usunac?

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 12:08:36 MET

From: "Wojciech Kielar" <wkielar_at_poland.com>

> Witam szanownych grupowiczow,
>
> Problem jest taki jak w topiku po krotce...
> a mianowice przedstawia sie tak:
>
> Kumpel ma HDD 6,4GB Samsung no i dwa
> "badbloki" (Taka jest informacja w Nortonie
> Disc Doktorze)

he he samsung

Poprosil mnie bym mu pomogl
> bo sam jest "zielony" heh... no i sformatowlem
> dysk.. PQMagic'em.. podzielilem na 2 partycje
> okolo 1,5GB i 5GB.. no i po formatowaniu dajej
> sa... czyli odpadlo w pierwszym rzucie "logiczne"

wniosek poprawny ale spruboj jeszcze raz
ale nie instaluj odrazu winda i rob 2 partycji
tylko sprawdz po farmatowaniu scandisciem
jak dysk wyglada
a pozatym po formacie wywala komunikat czy
sa jakies bad sectory

> W zwiazku z tym mam pytanie czy mozna cos
> zrobic z tym problemem.. myslalem nad tym
> by zrobic Low Format ale wjego biosie ani moim
> nie ma opcji low format... czy jest jakis program
> czy musze polazic po znajomych ktorzy w biosie
> maja takowa opcie?... a moze co innego...
> wyedytowanie tego (jaki program?) lub moze
> "wyzerowanie" dysku (jaki program?) badz jakis
> odnosnik do stronki... ;) mile wiedziany... moze byc
> eng. ver.

low format nie zalatwi sprawy bo jak bad sectory sa
fizyczne to dupa dysk do wymiany jak na gwarancji
a jak nie to musi nauczyc sie z tym zyc
a jak sa psychiczne to zwykly format je usunie
na 100%

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet