ASUS P2B-LS WD Vantage 9,1 --> Problem

Autor: Tomasz Zwierzchoń (tozwierz_at_polhan.com)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 12:06:25 MET

Witam!
Nie moge ożenić ASUSA P2B-LS z WD 9.1 GB Ultra2 LVD SCSI...
Instaluję dysk jak bozia przykazała, partycjonuję, formatuję i... tu
największa niespodzinaka:
pod WIN95/98 - działa
pod WinNT4.0 - kopiują się ślicznie pliczki a po restarcie ślicznie
zwisa z komunikatem Windki, że źle skonfigurowany dysk/itp
pod Linuxem - nie udaje się zainstalować - same reset busy...
Andy idea????

Próbowałem z innym dyskami (IBM) - działa jak burza, a z tym WD nie
chce.. a to już drugi WDek - pierwszy wymieniłem, gdyż sądziłem, że
padnięty...

pozdrawiam

tomasz