Bad Blocks na HDD - jak usunac?

Autor: Wojciech Kielar (wkielar_at_poland.com)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 11:37:48 MET

Witam szanownych grupowiczow,

Problem jest taki jak w topiku po krotce...
a mianowice przedstawia sie tak:

Kumpel ma HDD 6,4GB Samsung no i dwa
"badbloki" (Taka jest informacja w Nortonie
Disc Doktorze) Poprosil mnie bym mu pomogl
bo sam jest "zielony" heh... no i sformatowlem
dysk.. PQMagic'em.. podzielilem na 2 partycje
okolo 1,5GB i 5GB.. no i po formatowaniu dajej
sa... czyli odpadlo w pierwszym rzucie "logiczne"
storzone przez winde jak sie zle zamknie i zle
rozpoznane przez scandisk'a (pod dos'em)...
no ale to chyba nie to... co prawda nosil dysk...
rzadko i staral sie jak najuwazniej nosic...
W zwiazku z tym mam pytanie czy mozna cos
zrobic z tym problemem.. myslalem nad tym
by zrobic Low Format ale wjego biosie ani moim
nie ma opcji low format... czy jest jakis program
czy musze polazic po znajomych ktorzy w biosie
maja takowa opcie?... a moze co innego...
wyedytowanie tego (jaki program?) lub moze
"wyzerowanie" dysku (jaki program?) badz jakis
odnosnik do stronki... ;) mile wiedziany... moze byc
eng. ver.

Za wszelkie rozsadne uwagi i porady bede badzo
wdzieczny. Opinie prosze kierowac na priv albo
bezposrednio na grupe...

Z powazaniem
Wojciech

--