Re: Bad Blocks na HDD - jak usunac?

Autor: Airwolf (airwolf_at_astercity.net)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 12:09:11 MET

> Kumpel ma HDD 6,4GB Samsung no i dwa
> "badbloki" (Taka jest informacja w Nortonie
> Disc Doktorze)

O mein god! To=BF to ca=B3e 8192 bajt=F3w nienadaj=B1cych
si=EA do wykorzystania!!! Jak on sobie daje rad=EA
z tak wielkim obci=B1=BFeniem psychicznym? ;-))) *

(...)
> W zwiazku z tym mam pytanie czy mozna cos
> zrobic z tym problemem.. myslalem nad tym
> by zrobic Low Format ale wjego biosie ani moim
> nie ma opcji low format... czy jest jakis program
> czy musze polazic po znajomych ktorzy w biosie
> maja takowa opcie?...

Tak... po=B3a=BC po znajomych...
...stronach Samsunga - by=E6 mo=BFe uda znale=BC=E6
ci si=EA programik do zerowania powierzchni dysku
(ani si=EA wa=BF korzysta=E6 z Low Level Format w BIOS'ie,
bo zniszczysz dysk (je=B6li BIOS w og=F3le zezwoli na u=BFycie
tej opcji z tym dyskiem))

> a moze co innego...
> wyedytowanie tego (jaki program?)

diskedit z pakietu Norton Utilities

> lub moze
> "wyzerowanie" dysku (jaki program?) badz jakis
> odnosnik do stronki... ;) mile wiedziany... moze byc
> eng. ver.

Je=B6li nie znajdziesz programu do zerowania dysku na stronie
Samsunga przeznaczonego do ich dysk=F3w to pozostaje
ci r=EAczna zabawa z diskedit'em

Tak przed jednym jak i drugim zabiegiem warto by
si=EA upewni=E6, =BFe uszkodzenia nie s=B1 fizyczne.
=20
> Za wszelkie rozsadne uwagi i porady bede badzo
> wdzieczny. Opinie prosze kierowac na priv albo
> bezposrednio na grupe...

A ja b=EAd=EA bezczelny i wy=B6l=EA ci go=B3=EAbiem pocztowym ;P

*)Ja dla przyk=B3adu pd ponad p=F3=B3tora roku mam na swoim
Quantum'ie CR8.4A 1 (s=B3ownie: jeden) Bad Sector, co do
kt=F3rego jestem pewien, =BFe nie jest uszkodzeniem fizycznym i =
zerowanie
lub zabawa diskedit'em za=B3atwi=B3y by spraw=EA szybko i bezbole=B6nie,
ale jestem na tyle leniwy =BFe nie chce mi si=EA robi=E6 ani jednego ani
drugiego hehehehe...

--=20
Sopy=B3o]=3D-----=3D[airwolf_at_astercity.net]=3D-
   =