Re: lista winmodemow kompatybilnych z linuxem

Autor: trashcan man (trash_at_military.milnet.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 00:01:56 MET

On 26 Dec 2000 10:31:33 GMT, gruesome [Artur Siekielski] wrote:

> Moj modem prawidlowo wspolpracuje - nigdy nie zaliczylem zwiechy (od pol
> roku), nie wiem czemu uznales za pewnik ze nie wspolpracuje prawidlowo.

nie jestem w stanie rzucic okiem na driver i stwierdzic, czy
ktos nie popelnil jakiegos idiotycznego bledu. czyli moge uznac
za pewnik, ze cos na pewno jest schrzanione.

> Wiec stabilnosc Linuksa kryje sie za doskonalymi steronikami pisanymi przez
> amatorow? Firmy wydajace grube miliony na zrobienie dobrych sterownikow i

jesli wystarczajaco duzo osob gapi sie na kod, to znajda potencjalne
problemy. poza tym drivery sa do siebie dosc podobne (podobna sama
obsluga pci, przerwan, bottom halves itd).

> majace doglebna specyfikacje techniczna sobie olewaja sprawe zeby pograzyc
> Billa?

miliony to mozesz wydac na napisanie kernela od podstaw ;-) a co do driverow
pod windows - widziales cokolwiek w formie ichniego modulu do kernela, w sensie
*.sys ? ja tak. bardzo ciezko napisac to poprawnie, po prostu przekombinowali.
poza tym, jesli firma nie chce wspierac linuxa przez udostepnienie pewnej
ilosci ciekawego kodu (a programowa realizacja v90 itp. definitywnie do takiego
nalezy), to imho nie zasluguje na to, aby kupowac jej sprzet. kropka.