Re: lista winmodemow kompatybilnych z linuxem

Autor: gruesome [Artur Siekielski] (gruesome_at_go2.pl)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 11:31:33 MET

Data: 25 Dec 2000 02:56:52 GMT, Identyfikator: trashcan man, Treść zeznania:

>uwazam, ze lepiej korzystac ze sprzetu ktory prawidlowo wspolpracuje
>z systemem operacyjnym.

Moj modem prawidlowo wspolpracuje - nigdy nie zaliczylem zwiechy (od pol
roku), nie wiem czemu uznales za pewnik ze nie wspolpracuje prawidlowo.

>kwestia gustu, ja i2c mam firmowo (2.4.0t12). ponadto do tych
>paczy masz zrodla, wiec mozesz poprawic ewentualne bledy. jesli
>tak dalej pojdzie, to stabilnosc linuxa zejdzie do poziomu
>windows - pamietaj, ze wiekszosc zwiechow windy to wina driverow,
>nie samego systemu.

Wiec stabilnosc Linuksa kryje sie za doskonalymi steronikami pisanymi przez
amatorow? Firmy wydajace grube miliony na zrobienie dobrych sterownikow i
majace doglebna specyfikacje techniczna sobie olewaja sprawe zeby pograzyc
Billa?

--
kobieta była drugim błędem boga
                             /