problem z internetem

Autor: tomek (tomskor_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 20:50:58 MET

Mam problem z "dostaniem" sie do internetu. Wygląda to następująco:
łączę się z TPSA (logowanie i weryfikacja hasła bez uwag, całkiem fajna
predkość ok 50 kbit/s) bez problemu, ale gdy chcę użyć np IE i wpisuję
jakikolwiek adres przeglądarka zawiesza wgrywanie strony po kilku chwilach.
Na pasku stanu pokazuje się informacja, że znaleziono witrynę taką i taką,
trwa otwieranie witryny ... i tu nastepuje koniec, w oknie przeglądarki nic
się nie pokazuje, mozna czekać do us..... śmierci.
Z każdą inną usługą jest podobnie. Czy to wina systemu (Win 98), lini
telefonicznej czy może sprzetu (modem wewn. Conexant)? Prosze o pomoc i radę
jak to rozwiązać.
Pozdrawiam
Skorek