>> Typy plikow & dziwny dialer <<

Autor: Marcin Sokołowski (a600user_at_wsh-kielce.edu.pl)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 21:16:51 MET

Czołem, spece :)

Powiedzcie mi 2 rzeczy, które są dla mnie co najmniej dziwne:

1) Ściąganie plików tekstowych: kiedy wjadę na www, skąd pobieram pliki .PRN
(tekstowe), kliknę RMB i wybiorę zapisz plik jako, wyskakuje oczywiście
okienko wyboru i zapisuję plik, jak należy (jako plik tekstowy).
Pomimo, iż plik ma rozszerzenie .PRN, pliki tak ściągane mają drugie
rozszerzenie i wyglądają np. tak:
20001220.PRN.TXT

A ja chcę, żeby pliki miały NORMALNE (jedno) rozszerzenie. Hopsana
przeglądarka MA zapisywać pliki tak, jak sam wybiorę i wpiszę, czyli np.
20001220.PRN. Na nic wpisywania ręczne nazwy, bo system i tak dopisze drugie
rozszerzenie....
Kumpel podpowiedział, że być może kiedyś podglądałem taki plik, zamiast go
zassać z www (LMB) - zgadza się. Nie jeden raz :-) Ale system SAM
zidentyfikował mi plik jako tekstowy i zgrał jako taki na dysk pomimo, iż
nie zmieniałem nazwy ani nic. Podpowiem, że w Win95, ani na innym systemie
(AmigaOS) takie rzeczy nie występowały. Przepraszam, na Win95 występowały,
jak przeinstalowałem system.
Ale nigdy nie grzebałem w typach plików, wszystko jest, jakbym system 5
sekund temu zainstalował
Co jest nie tak ?

Mam:
Win98PL, MSIE 5.