Re: x86, generacje procesorów

Autor: trashcan man (trash_at_military.milnet.pl)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 20:42:40 MET

On 25 Dec 2000 21:34:04 GMT, RusH wrote:

> :) tiaaa , maly przykladzik : pisze programik do wyswietlenia gupiego HELLO w
> Windzie i tak
> 1 asembler 4Kbajtuff
> 2 C/C++ 30Kbajtuf ...

moze sprawdz najpierw ile smieci dorzuca kompilator, i wylacz to.

[trashman_at_trashcan trashman]$ cat kupa.c
#include <stdio.h>

void main(void)
{
        printf("hello, world\n");
}

[trashman_at_trashcan trashman]$ ls -l kupa
-rwx------ 1 trashman users 3140 Dec 26 01:56 kupa

3.1 kb w c ;-)

> Inna sprawa ze GCC bardzo ladnie optymalizuje , ale co asembler to asembler .. no i
> Moduly do kernela linuxa tez nie sa pisane w asemblerze ? nie wiem wiec sie pytam

sa pisane w czystym c.