Re: problem z internetem

Autor: Misiek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 27 Dec 2000 - 12:44:54 MET

Użytkownik tomek <tomskor_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:92at5o$heu$1_at_news.onet.pl...
> Mam problem z "dostaniem" sie do internetu. Wygląda to następująco:
> łączę się z TPSA (logowanie i weryfikacja hasła bez uwag, całkiem fajna
> predkość ok 50 kbit/s) bez problemu, ale gdy chcę użyć np IE i wpisuję
> jakikolwiek adres przeglądarka zawiesza wgrywanie strony po kilku
chwilach.

>Czy to wina systemu (Win 98), lini
> telefonicznej czy może sprzetu (modem wewn. Conexant)?

Witam

jest to bezwzglednie wina lini telefonicznej, mialem to samo. Teraz mam
Netie na tym samym sprzecie i pozegnalem sie juz ze wszystkimi problemami
zwiazanymi z interntem. Takie rzeczy w TP SA sa na porzadku dziennym, a
jesli masz do tego linie napowietrzna to wszystko tlumaczy. Mozesz probowac
zwiekszyc czulosc modemu za pomoca komend AT, a poza tym wylacz w zakladce
"Typy serwerów" nastepujace funkcje "Zaloguj sie dosieci" oraz "Wlaczaj
kompresowanie oprogramowania" u kumpla to pomoglo.

Pozdrawiam
    Misiek - Piotr Misiewicz

e-mail : misiekpm_at_poczta.onet.pl
icq uin : 10419779