Pytania o płyte Abit BE6-II HPT360

Autor: HUNTER (hunter_at_poland.com)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 18:46:36 MET

Cze!
Kilka krotkich pytan:
- gdzie jest termometr od procesora, nigdzie go nie widze, w
instrukcji tez nic ma, ta plyta to slot-1, mam przejsciowe i celka
433, i nurtuje mnie to skad ta plyta bierze ta temperature. Czy ten
proc ma wbudowany jakis polprzewodnik od temperatury (w koncu to nic
trudnego)?
- gdzie jest termometr od tzw. system temperature i co on konkretnie
mierzy, temp chipa BX ?
- jak wlaczyc kompa tzw. On Timer. Ustawiam w biose jak trzeba
godzinke o ktorej ma sie wlaczyc, wylaczam kompa, a on za cholere sie
nie wlacza. Moze to tylko dziala zeby go wybudzic ze stanu uspienia,
suspend mode, czy jak... ?
- jak wlaczyc kompa przez siec, jakie pakiety trzeba mu puscic zeby
sie wlaczyl/wybudzil
- czy da sie wogole kompa jakos wlaczyc o czasie (nie wybudzic)