Re: Program do szybkiej wysylki SMSow

Autor: Krakus (jangol_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 18:38:46 MET

>Ja tam polecalbym ICQ, nie dosc ze szybko dziala :), to jeszcze daje
>potwierdzenie dostarczenia SMS'a, i moze odbierac sms'y z komorek (niezly
>bajer :)
Ja też korzystam z ICQ ale SMSy to tylko dodatkowa opcja (fakt ze super), a
program służy do innych celów. To tak jakby strzelać z działa do muchy. A
jak ktoś nie korzysta z ICQ to już mija się z celem, logowanie się na serwer
trwa nieraz bardzo długo i po to by wysłać 2-3 SMSy ? No chyba że się ma
stałe łącze, ale to inna sprawa ...
= Janusz =
= jangol_at_lx.citynet.pl =
= jangol_at_poczta.fm =