Re: Kupno cichego komputera

Autor: krionix (krionix_at_poland.com)
Data: Mon 25 Dec 2000 - 23:49:20 MET

moje 3grosze:

Nie ma mowy o cichym PC!

Mam titana chrome orba. Nie piszczy czy buczy ale szum powietrza slychac!
Zasilacze 300W to minimum dla twojego zestawu! - a ciche robi tylko
enermax - b.drogie u nas w pl niewidzialem by ktos je sprzedawal !

Sorki wg mnie czasy cichych pc odeszly razem z 486.

Pozostaje chlodzenie wodne.

P.s
Ktos sprzedaje taka gume wyciszajaca (jak na kursku itp :) ?
Sam wylozylem korkiem (najlepszy naturalny izolator akustyczny) obudowe -
troche ciszej ale tak : otowry wentylacyjne musza byc, zasilacz jest
"przelotowy" tamtedy szum idzie ale przynajmniej obudowa to juz nie pudl;o
rezonansowe

Jeszcze raz! Cichy PC = wodne chlodzenie cpu i wszystkiego co sie grzeje.