Re: Kupno cichego komputera

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 00:35:53 MET

The krionix wrote:

>moje 3grosze:
>
>Nie ma mowy o cichym PC!
>
>Mam titana chrome orba. Nie piszczy czy buczy ale szum powietrza
>slychac! Zasilacze 300W to minimum dla twojego zestawu! - a ciche
>robi tylko enermax - b.drogie u nas w pl niewidzialem by ktos je
>sprzedawal !

:) to nie zasilacz jest glosny a WENTYLATOR ..a co za problem wyciszyc
wentylator ?

>Pozostaje chlodzenie wodne.

bul bul bul ..az mnie glowa boli na mysl o akwarium :)

>P.s
>Ktos sprzedaje taka gume wyciszajaca (jak na kursku itp :) ?
>Sam wylozylem korkiem (najlepszy naturalny izolator akustyczny)
>obudowe - troche ciszej ale tak : otowry wentylacyjne musza byc,
>zasilacz jest "przelotowy" tamtedy szum idzie ale przynajmniej
>obudowa to juz nie pudl;o rezonansowe

o to chodzi :) a guma ..poszukaj gladkich gumowych wycieraczek ..moze
samochodowe ? w sklepach z gumowym stuffem sa takie rzeczy

--
RusH     // Never argue with a fool. Someone
http://www.kki.net.pl/~prush // watching may not