Re: SDI i dwa komputery?

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 25 Dec 2000 - 23:42:48 MET

From: "mac12" <mac12_at_go2.pl>

> no to czas sprobowac znowu (to jeden skrypt) nie wiem kiedy
> probowales, a roznice poczujesz.

spruboje jak tylko dorwe drugiego twardziela
czyli gdzies w polowie stycznia
a na win nt siedze od listopada
potrzebuje drugiego twardziela
bo niechce formtowac tego na ktorym teraz jest
win nt z proxy zeby potem sie nie meczyc z ponowna instalacja
jak szybko mi sie nie uda zrobic proxy z linuchem
nie udalo mi sie postawic serwera na redhatcie
(tydzien z zyciorysu)
moze mozesz polecic jakiegos inna wersje linucha
slyszalem o jakiejs specjalnie przeznaczonej do sieci lokalnych
czy cos takiego
ale zapomnialem jak sie nazywala

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet