Re: Kupno cichego komputera

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Tue 26 Dec 2000 - 12:37:16 MET

Hi,

krionix wrote:

> Nie ma mowy o cichym PC!

E tam :)

> Mam titana chrome orba. Nie piszczy czy buczy ale szum powietrza slychac!
> Zasilacze 300W to minimum dla twojego zestawu! - a ciche robi tylko
> enermax - b.drogie u nas w pl niewidzialem by ktos je sprzedawal !

Ale komputer niewykorzystany może być cichy. Wystarczy dołożyć dwa
układy regulujące pracę wiatraków w zależności od temperatury -- przy
małym obciążeniu wiatraki kręcą się raz na pięć minut przez kilkanaście
sekund, dopiero przy dużym obciążeniu załączają się na stałe i słychać
szum powietrza.

U mnie tak jest -- zasilacz ma wbudowany firmowy termostat, sam dołożyłem
drugi do wiatraka procesora (K6-2 450 @ 500 -- tylko troszkę mniej się
grzejący od najwolniejszych Duronów :) ) i przy braku obciążenia komputera
nie słychać w ogóle. Przy maksymalnym obciążeniu wiatraki się załączają,
ale komputer jest w szafce i nie słychać tego aż tak :))

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |