Re: Jaki kupic komputer?

Autor: Rafal... (rafal_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 25 Dec 2000 - 21:47:39 MET

Użytkownik "Xaltuton" <demiurg__at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> "Rafal..." <rafal_at_poczta.onet.pl> napisal:
>
> Tylko IBM... ROTFL...
> widac kolego grupy nie czytasz
czytanie grupy nie jest miernikiem jakosci dyskow

> i masz malo do czynienia z dyskami innych
> producentow.
nie, wrecz przciwnie, w firmie mamy tylko IBMy, bo inne padaly jak
kaczki...zwlaszcza Seagaty Barracuda i Samsungi

> Przy obrotach 7200 (a tym bardziej 10.000) zaden dysk nie bedzie chodzil
> tak dlugo jak dyski wolniejsze (chcociazby 5400)
> co jest naturalna konsekwencja zuzywania sie lozysk przy takich
predkosciach.
przy wyzszych predkosciach sa inne, trwalsze lozyska.

> I nie ma przy tym najmniejszego znaczenia, ze IBM robi takie dyski... bo
to nic
> nie oznacza, a juz na pewno, ze sa to dyski trwale....
ma to ogromne znaczenie, gdyby technologia byla zla, nie produkowal by ich i
nie dawal gwarancji

> ....IBM od serii DTLA 7200
> nie robi juz dyskow tak bezawaryjnych jak kiedys...
awaryjna byla seria, skladana bodajze w Rumuni....

>... - byc moze konczy
> sie epoka dominacji giganta...
ja bym ibma tak nie nazwal.... raczej tak: Producent TRWALYCH dyskow
twardych.

Rafal