Re: Jaki moniotor?

Autor: Rafal... (rafal_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 25 Dec 2000 - 21:39:10 MET

Użytkownik "Teo_" <teo_at_poland.com> napisał w wiadomości
> trinitron - najlepszy ? podaj jeden powod.
ostry obraz, bardzo dobre parametry

> ...najlepsze kineskopy robi
> mitsubishi
oczywiście i niezaprzeczalnie, ale póki co nie stac mnie na Monitor
Mitsubishi a na Trinitrona Sony, tak.
podkreslam _Mitsubishi_ - bo IMO w monitorach innych firm nie ma kineskopow
z I sortu

> ...-powod ?
> 1. obraz nie jest wklesly (wchodzi mi tu o NEC'a 750FE
na trinitronie tez nie...

> 2. nie ma poziomych kresek, ktore sa w kineskopach trinitron (w grach nie
> przeszkadzaja ale jak pracujesz w windows to mozna nerwicy dostac).
kreski widac tylko przy jasnym tle i w ogole nie przeszkadzaja....

> 3. osiagi NEC 750FE :
> 1600 x 1200 @ 55 - 73 Hz
CTX PR 711 Futura: 1600 x 1200 @ (75 Hz)
... tak pozatym wszystkim to:
1) czestotlowosci odswiezania NIE sa miernikiem jakosci monitora - 85Hz
to wartosc absolutnie wystarczajaca
2) czys ty widzial 1600x1200 na monitorze 17" ??????, przy 1280x1024 juz
NIE da normalnie sie pracowac

> to sa ustawienia fabryczne, ale zapewnia, ze moze o wiele wiecej np 1600 x
> 1200 - 85 Hz. sprawdzalem, bo mam takiego ;)).
....i ja jednak pozostane przy fabrycznych, monitor to nie procesor zeby go
mozna bylo "podkrecac"

I na koniec NIE twierdze, ze NEC to zly monitor, wrecz przeciwnie....

Rafal