Odp: Sensowny modem ze sterownikami do W2K

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 22:42:03 MET

> ja też szukałem dobrego modemu do Win2K - interesował mnie szczególnie
> asmax. Ale po przetestowaniu wersji zewnętrznej stwierdziłem że ma kiepski
> transfer, natomiast conexanty i inne lucenty stwarzają problemy. Byłem
gotów
> dać 300 zł za dobry modem, ale "pech" chciał że u znajmego w sklepie
> zobaczyłem "Pentagram Omen 56I" PCI. Pożyczyłem z nudów do testowania.
> Myślałem sobie "pewnie to jakiś winshit" no i się "zawiodłem" :-)
> Odpaliłem - poprosił o stery, zapodałem cd - zero problemów po chwili
> [...]
To widocznie masz dobra linie telefoniczna a nie modem. Kiedy w poszukiwaniu
dobrego modemu w ramach testow wsadzilem to badziewie i polaczen wyzej niz
37200 (przewaznie 31000) nie zobaczylem. Kupilem Zooma zewnetrznego i mam
45500,46666 i kilka razy 4900 :)))))))) IMO Modem powinien sie nazywac
Pentagram Omam a nie Omen bo mozna powiedziec ze go nie ma :)))))

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm