Re: Infineon... 125 czy 133 MHz ?

Autor: Mawi (mawi_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 21:36:13 MET

Gwoli wyjasnien i moich osobistych dociekan:
1. Banalne stwierdzenie - Infineony to dobre kosci, wiec chodza na 133MHz.
2. Kosc ktora dostales to PC-100 producenta.
A jak wyglada ta historia. Otoz wszystkie 'normalne' Infineony przychodzily
jak dotad z dosc duza naklejka producenta z danymi nt kosci i jej
parametrow. A ostatnio pojawily sie bez tych naklejek... Gdzies, ktos po
drodze od producenta stwierdzil, ze Infineony PC-100 chodza na 133 wiec
czemu nie zaoszczedzic kilka $. Kto - nie wiem. Wiem, ze dystrybutor
sprzedaje je juz jako 133 - wiec reklamowac w sklepie mozesz, ale za bardzo
na nich nie krzycz - oni je kupili jako 133.
Na Asusie CUSL2, ktory dokonuje detekcji mozliwosci pamieci, zglaszaja sie
one jako PC-100.

Mawi