Odp: Serwis kradnie?

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 21:00:36 MET

> Czy ktos z Was mial jakies nieprzyjemne przygody z serwisem komp.?

Jak nie jak tak :))))) Dawno temu kupowalem karte TV. W firmie zwanej
multicomp!
Na karte wywalilem cos 550 PLN a bylo to ladnych pare lat temu. Byly wtedy
tansze po 200-250 PLN ale ta rzekomo miala zgrywac obraz do avi w pelnej
plynnosci. OKi. Przynioslem do domu, karte zamontowalem. Ruszyla co prawda
od strzala, ale zgrywac plynnie niezgrywala. Po kilku godzinach walki bez
powodzenia zabralem sprzet do tej szanownej firmy!
Goscie, zanim wlaczyli, mowili ze pewnie mam badziewny sprzet. Jak wlaczyli
to im oczy wyszly bo to byla PII 233 64 MB ET Tseng 6000 (4,5MB) i plyta
ASUS P2L97! Wowczas ludzie kupowali MMXy a szef jak sie okazalo mial
dokladnie tego samego sprzeta! (IMO jesli moj byl trup powinien miec
lepszego :))) ). Goscie medytowali chyba z dwa tygodnie po czym doszli do
wniosku ze na takie cos to jeszcze za wczesnie i ze jest im przykro. Ja
powiedzialem ze dziekuje i ze chce zwrot kasy gdyz bralem tylko pod
warunkiem ze sie da robic capture. Na to panowie: "Kasy nie mozemy Ci oddac,
laskawie mozesz za te pieniadze wziac co innego!!! Co mialem zrobic
(((( Wzialem CD 24x Philips (bo taki tylko byl, notabene sprzedalem 100PLN
taniej po 2 tygodniach bo taki szajs), UPSa i chyba 20 CD-R (bo tylko to
moglem miec za "koncowke"). Nagrywary n\ie mialem wiec CDki odsprzedalem
koledze (ponoc 4 padly) i od tamtej pory przestrzegalem wszystkich znajomych
przed ta firma bo to "zlodzieje".
Ostatnio jednak kupowalem modem. Chcialem koniecznie Zoom'a. i jak sie
okazalo po obdzwonieniu polowy Krakowa jest tylko w Multicompie! Na sama
mysl ze znow bede tam musial isc dostawalem bialej goraczki. No ale coz!
Modem musze miec wiec z dusza na ramieniu udalem sie tam. I jakiez bylo moje
zdziwienie gdy kupilem modem (wew zoom za boga nie wiem ja go zainstalowac)
i poszedlem wymienic za doplata na modem zooma zew. Facet wymienil mi Go
bezgadanie i jeszcze mnie przepraszal ze mi tamten nie dzialal :)))) A
jednak gdy jest konkurencja to nawet zatwardziali sie zmieniaja :))))))

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm