Re: Sensowny modem ze sterownikami do W2K

Autor: Vetch (no_at_e.mail.available)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 15:48:23 MET

Hej !

Użytkownik "Paweł Migacz" <migacz_at_mail.com> napisał w wiadomości
> Jak w temacie - co wybrać? Który modem (wewnętrzny, analogowy, 56
> kbps, cena umiarkowana) ma dobre sterowniki działające z W2K?

ja też szukałem dobrego modemu do Win2K - interesował mnie szczególnie
asmax. Ale po przetestowaniu wersji zewnętrznej stwierdziłem że ma kiepski
transfer, natomiast conexanty i inne lucenty stwarzają problemy. Byłem gotów
dać 300 zł za dobry modem, ale "pech" chciał że u znajmego w sklepie
zobaczyłem "Pentagram Omen 56I" PCI. Pożyczyłem z nudów do testowania.
Myślałem sobie "pewnie to jakiś winshit" no i się "zawiodłem" :-)
Odpaliłem - poprosił o stery, zapodałem cd - zero problemów po chwili
skonfigurowałem tepsę i do dziś jeździ na 52kbs bez ŻADNEGO zerwania, czy
spowolnienia - ciągły transfer 5kb/s.
Modem ma układ motoroli - ot cała tajemnica :-)
PS: Cena śmieszna - 90zł.

--
---
Pozdrowienia