Re: Okradli Samsunga

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 15:41:23 MET

Piszac do pl.comp.pecet niejaki(a) Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne byl
tak zapity, ze napisal cos takiego....
: >+ A o tzw. duzych dyskietkach to koledzy pomysleli? :) 10GB poczta... albo
: >+ do kafjki sciagac pliki, albo do znajomych na wymiane... przeciez zal
: >+ drogiego IBM/Quantum/Seagate
:
: To cie zdziwie: do szuflady kupowałem "drogiego Quantuma" (niezle
: brzmi -;)!)

A ja "zimnego i cichego Seagate'a" ;) Ino ze do srodka, nie do ieszonki,
bo nie mam :)

: wpierw męczac adresata o konkretne dane techniczne
: (cos 200g przez 2 ms i 70g przez 20 ms było)

wyjaw mi sco to za oznaczenia bo ja nie kapowac: 200 gramow przez 2
milisekundy? ;)))

: i jak dotad nie
: załuje: przetrzymał wywrotkę roweru (złamana kierownica,
: tydzień chorobowego na "narwany" palec)

To moj lepszy... wypadl mi z rak jak szlem po schodach... zlecial z
pietra zaliczajac prawie kazdy schodek... zadnego bada, odzi jak chodzil
- cicho, zimno, wolno :) Ale chodzi :))))

: i kilka padów na
: płytki i beton;

Raz upadl jeszcze w kafejce - tez bezproblemowo :)))

: wszystko w szufladzie i neseserze bez
: owijania w bawełnę -;)

Ja tam go owijalem zwykle w sweterek, chyba ze do lapki :)

: Celowo go do rzutów dyskiem nie
: używam, ale...

lepiej nie probowac? :)

: >+ - a Szitsung - jako ze trefnyu to pewnie
: >+ tanio go beda opylac (lets hope that in K-ce/Tychy :))) )
:
: "Kali krasć"... :(

Nie zrozumiales zartu? :) Takiej ilosci dyskow nie mozna latwo ukryc,
wiec wkrotce cos sie zacznie dziac... nei chcialbym byc w posiadaniu
tychze dysqw :)

Pozatym jeszcze by mi na komputer sprowadzil jakies nieszczescia ;)))

--
,Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>______#tychy____________,
|> To nie kobieta. Ma stac i dzialac. Kropka. ((O_LINUXIE))_________|