Re: Okradli Samsunga

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 13:13:25 MET

On Mon, 18 Dec 2000, Witold Wilk wrote:

>+ Piszac do [...]
>+ : > ja tam bym wolał IBM albo Quantum.
[...]
>+ A o tzw. duzych dyskietkach to koledzy pomysleli? :) 10GB poczta... albo
>+ do kafjki sciagac pliki, albo do znajomych na wymiane... przeciez zal
>+ drogiego IBM/Quantum/Seagate

 To cię zdziwię: do szuflady kupowałem "drogiego Quantuma" (nieźle
brzmi -;)!) wpierw męcząc adresata o konkretne dane techniczne
(coś 200g przez 2 ms i 70g przez 20 ms było) i jak dotąd nie
żałuję: przetrzymał wywrotkę roweru (złamana kierownica,
tydzień chorobowego na "narwany" palec) i kilka padów na
płytki i beton; wszystko w szufladzie i neseserze bez
owijania w bawełnę -;) Celowo go do rzutów dyskiem nie
używam, ale...

>+ - a Szitsung - jako ze trefnyu to pewnie
>+ tanio go beda opylac (lets hope that in K-ce/Tychy :))) )

 "Kali kraść"... :(

 Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.