Re: Matrox vs GeForce i TVOUT

Autor: Vetch (no_at_e.mail.available)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 09:14:56 MET

Użytkownik "Dariusz Gocol" <dgocol_at_icslab.agh.edu.pl> napisał w wiadomości

> Xaltuton <demiurg__at_poczta.onet.pl> wrote in message
> >
> Ja moze tak troche offtopic ...
> Ale chcialem zapytac jaki jest obraz na telewizorze na tych obu kartach
(np.
> Leadtek Geforce MX DH vs. G450)
> No wiecie divx i te sprawy ... :)))

Jeśli chodzi o DivX, to z Matroxem podobno są problemy - tak przynajmniej
piszą na MatroxForum.
Natomiast mam teraz Prolink GeForce2 MX TVout z chipem Chrontela - to bardzo
ważne !
DivX oglądam bezbólowo na TV przy asyście programiku TVControl - jest za
free, w przeciwieństwie do programiku TVTool dla kart z chipem BT/Conexant,
z którym zresztą można dostać szału.
Oczywiście jakość obrazu na TV nie jest taka jak na Matrox, ale w
przeciwieństwie do niego wszystko działa i to super płynnie.
Jest to nawet dobre że obraz jest lekko rozmyty. DivX wyglądają czasem jak z
DVD, a gry - MIÓD - mam pada Logitech Wingman - jakbym pokazał V-Rally
Expert Edition jakiemuś maniakowi Playstation2 to od razu zacząłby zbierać
na XBox'a :-)

--
---
Pozdrowienia