Re: Sensowny modem ze sterownikami do W2K

Autor: Roman Krawczyński (sirroger_at_klub.chip.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 21:24:20 MET

> Odpaliłem - poprosił o stery, zapodałem cd - zero problemów po chwili
> skonfigurowałem tepsę i do dziś jeździ na 52kbs bez ŻADNEGO zerwania, czy
> spowolnienia - ciągły transfer 5kb/s.

To taki dobry transfer? Ja od dwóch miesięcy mam transfer powyżej 10KB
(pewnie dzieki jakieś kompresji)
Wczoraj np. sciagałem plik Exel'a o rozmiarze 194 KB w 13 sekund (sredni
transfer 14,9 KB/s a zaczynał sie od 22 KB/s).
Fakt ten jest udokumentowany i moge to wrzucic na swoją stronę
(najprawdopodobniej bedzie tu: http://klub.chip.pl/sirroger/t4.jpg ;
a tu jest moj maksymalny transfer:
http://klub.chip.pl/sirroger/transfer.jpg)
Modem - Zoltrix Spirit

> Modem ma układ motoroli - ot cała tajemnica :-)

Moj jest na chipie Rockwell'a

> PS: Cena śmieszna - 90zł.

Ja dałem 154 zl w sklepie.

--