Re: Sensowny modem ze sterownikami do W2K

Autor: Vetch (no_at_e.mail.available)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 09:03:36 MET

Użytkownik "Roman Krawczyński" <sirroger_at_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

> To taki dobry transfer? Ja od dwóch miesięcy mam transfer powyżej 10KB
> (pewnie dzieki jakieś kompresji)
> Wczoraj np. sciagałem plik Exel'a o rozmiarze 194 KB w 13 sekund (sredni
> transfer 14,9 KB/s a zaczynał sie od 22 KB/s).

Downloadery Cię oszukują :-)
Ja nie piszę o transferze po kompresji, tylko REALNYM.
Sprawdź ile megabajtów np. pliku ZIP, MP3 uda Ci się ściągnąć przez
godzinę - to będzie lepszy test.
Wiadomo że pliki typowo tekstowe będą miały pokazywany transfer znacznie
lepszy (lepiej się pakują).
Poza tym zapomniałem dodać że mam bujającą się linię napowietrzną od domu do
słupa przymocowaną przez "fachowców" z TPSA na zasadzie owinięcia kablem
słupa i skręceniu odpowiednich przewodów :-)
Zresztą w wielu testach te "biedne" Omeny wykazują się dobrą jakością pracy
nawet na zaszumionej linii...

--
---
Pozdrowienia