Re: SDI

Autor: Zygmunt Kałuża (ekokomprojekt_at_home.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 21:59:07 MET

> 1. Jakie realne szybkości transferu osiąga się przy ściąganiu plików
(Polska
> i USA) w KB (kilobajtach)?

Z Polski 90 - 100 kbps przy makysmalnym możliwym 115,2 kbps
Z USA bardzo słabo (1 - 3 kbps), w nocy możliwie (ok. 30 -40 kbps)

> 2. W umowie (regulaminie) TPSA wspomina o okresie pilotażowym, co będzie
jak
> się on zakończy (w końcu płacę tysiąc za instalację)?

Nikt tego nie wie, TPSA obiecuje drobną korektę opłaty miesięcznej w dół.

> 3. Ile wynoszą koszty robocizny serwisanta TPSA przy instalacji?

Nie wiem, najlepiej nie korzystać, montaż terminala SDI otrzymanego od TPSA
jest bardzo proste. W razie problemów potem z konfiguracją można dzwonić na
podany numer dtelefoniczny do TPSA.

> 4. Jakiego Firewall'a freeware najlepiej stosować przy SDI?

Ja używam Norton Internet Security. Jestem zadowolony.

Z.K.