Re: Stary CD

Autor: Skrytka Tomusia (kashack_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 15:43:42 MET

Nie znam problemu, ale mogę powiedzieć że zwieranie pinów jest raczej
bezpieczne, jedyny port jaki do tej pory udało mi się w ten sposób uszkodzić
to LPT1: w starym laptopie, choć i tak nie jestem pewien czy to usterka
techniczna, czy problem z softem, bo wysyła na drukarkę tyle że śmiecie się
drukują. Monitory z kartami łączyłem bez bólu "online", więc polecam tę
metodę, uważaj tylko żebu ci kabelki na płytę główną nie spadły.
Kashack_at_poczta.wp.pl

Użytkownik zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:2v324t8o96nrqr18etgtgnprqhsk72npti_at_4ax.com...