Re: Jaki monitor 19''?

Autor: Rafał Wielicki (rafal_at_thalassa.iopan.gda.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 15:49:36 MET

mar2k wrote:
Komentarz do listu mar2k. Monitor Mitsubishi Diamond Pro 900 U jest produkowany
na tym samym kineskopie co Iijama 901HT tyle że ta ostatnia ma wyższe parametry
typu refresh i granice max. częst odchylania. Słowem tan sam CRT inna
elektornika sterująca i pewnie inny serwis czyli nie ma problemy z reklamacją -
przynajmiej potencjalnie, bo Mitsubishi nigdzie nie pisze co dla niego jest
normą w geometrii.
R.W.

--
 Rafal Wielicki <mailto:rafal_at_thalassa.iopan.gda.pl>
   Technical University of Gdańsk, Telecommunications Faculty