Re: Jaki monitor 19''?

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 11:40:14 MET

On Wed, 20 Dec 2000, Rafał Wielicki wrote:
[...]
>+ i pewnie inny serwis czyli nie ma problemy z reklamacją -
>+ przynajmiej potencjalnie, bo Mitsubishi nigdzie nie pisze co dla niego
>+ jest normą w geometrii.

 Hm... Nie wiem czy to dobrze: może się okazać że 'dokument
z normą' jest ściśle tajny/poufne i ujawnia się dopiero
kiedy klient z pretensjami przylatuje... (jak było w mailu
zaczynającym wątek).

BTW: składam podanie o cięcie cytatów i pisanie *pod* cytatami...
 Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.