Re: sprzet dla architekta

Autor: Bo Zorawik (BZorawik_at_t-online.de)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 20:06:34 MET

Szanowny Panie Lopez de Bytom en Silesia ( co tylko to ma znaczyc)

Przede wszystkim chcialbym Pana prosic o nie przesylanie odpowiedzi z grupy
na moj e-mail - nie prosilem o to.
To rowniez jest jedna z zasad Usenet ktory nie mnie sie wypatrzyl a bylbym
sklonny stwierdzic iz ningdy nie zadal Pan sobie trudu by zapoznac sie z
jego zasadami. Panska rada a raczej polecenie abym "wrocil do zrodel...."
jest tutaj naprawde nie na miejscu. Co do zrodel o ktorych Pan wspomnial -
proponuje Panu zapoznanie sie z nimi zanim sie Pan na nie powola.
Staralem sie nie byc zlosliwy w moich dotychczasowych postingach (co rowniez
jest jedna z zasad) ale musze z przykroscia stwierdzic ze nie kazdy potrafi
przyjac krytyke i ustosunkowac sie do niej logiczna argumentacja - wynikiem
tego sa zlosliwe postingi w moim kierunku.
Co do adresu pocztowego - jezeli kliknie pan na nadawce - ukaze sie adres
natychniast (lacznie z imieniem i nazwiskiem) - dodatkowe podawanie adresu
nie jest konieczne a nawet celowo niechciane gdyz kazdy bit obciaza liste.
Proponuje panu udac sie na strony :
http://www.wsp.krakow.pl/papers/netykiet.html
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
tam znajdzie Pan zasady ktore nie tylko mnie powinny obowiazywac.

Pozostaje z szacunkiem

Bogdan Zorawik