stany na E-IDE przy sterowaniu cd-rom'em

Autor: Wojtek B. (wojtekx4_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 20:23:55 MET

Witam wszystkich

Mam pytanko. do starego cd-romu chce zrobic przystawke pozwalajaca mi
sterowac nim bez uzycia kompa. Planuje ja podlaczyc do zlacza e-ide, moje
pytanie jest takie, jaki sa stany na tym zlaczu przy sterowaniu nim (start,
stop, pauza, do przodu, do tylu, otworz), Czy ktos z Was moglby mi
podpowiedziec gdzie to znalezc, lub odpowiedziec bezposrednio.
Z gory dzieki
pozdrawiam
Wojtek B