Re: Abit BX133-RAID

Autor: Voder (voder_at_debesciak.delta.pl)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 11:28:49 MET

In article <91kj07$mer$2_at_sunrise.pg.gda.pl> you wrote:

> Hmmmm, to czyżbym trafił na jakiś magiczny egzemplarz? U mnie siedzi
Live! w drugim slocie PCI i nic sie nie gryzie z

Tak jest z tymi Abitami -- przewinelo sie przez moje rece kilka Live od
1024 az
do wersji ze zloconymi koncoweczkami oraz kilka Abitow od Be6, Be6-II v1.0
v2.0
az do BX133 ....kazdy jeden zachowywal sie w ten sam sposob -- jak sa
drivery
do HPT to bluescreen jak jest wlaczony SB16Emulation....ale z tego co
pamietam
to problem jest z LiveWare3.0 bo 2.0 instalowalo mi sie bezproblemow......

> niczym, szczerze mówiąc to byłem zaskoczony że montarz i uruchomienie
oraz konfiguracja poszła po najmniejszej linii
> oporu. Naprawdę ale to naprawdę byłem pod wrażeniem że wszystko od razu
działa!!!!! Sam juz nie wiem może mam jakieś
> czarodziejsie ręce:))))

Kheheh :)) bylo go wsadzic np do 5 slotu ;>>>

Voder
:x