Re: Abit BX133-RAID

Autor: Rafał Lipski (lipa_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 12:54:52 MET

> Tak jest z tymi Abitami -- przewinelo sie przez moje rece kilka Live od
> 1024 az
> do wersji ze zloconymi koncoweczkami oraz kilka Abitow od Be6, Be6-II v1.0
> v2.0
> az do BX133 ....kazdy jeden zachowywal sie w ten sam sposob -- jak sa
> drivery
> do HPT to bluescreen jak jest wlaczony SB16Emulation....ale z tego co
> pamietam
> to problem jest z LiveWare3.0 bo 2.0 instalowalo mi sie bezproblemow......

Dobra to tak live z wyjsciem cyfrowym i plastikowe kolorowe gniazda, drugi slot PCI, Windows ME, sterowniki do hpt te z
płytki (nie pamiętam jaka wersja) bios UK, liveware 3 - zaczynam się martwić z tego co mówicie to wygląda że poprostu
mam niezłego farta. Jeśli chcecie mogę podać dokładniejszą konfigurację (grafika, RAM, twardziel itp.)

--
*        Pozdrawiam, Lipa        *