Re: Jaki CD-ROM polecacie ?

Autor: akarso (akarso_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 12:49:40 MET

Krzysztof Nowak napisał(a):

> Tez mam lg x32. Jest przyzwoity. Chcialem go spowolnic ale nie udalo sie.

A ja mam oprocz samsunga 40x ktorego sobie b. chwale - 4x Toshiby. To
jest bardzo zabawny sprzecik - ma juz bog jeden wie ile lat, ale nadal
chodzi - tzn. jesli najpierw troche sie poruszy saneczkami - naprawde!
Wtedy dziala. Jest juz w ogole bez obudowy, bo mi nie zalezy na nim za
bardzo, ale ciekaw jestem jak dlugo jeszcze wytrzyma. BTW, ma ktos
jeszcze sprawny naped 1x, albo 2x? :-)