Re: Abit BX133-RAID

Autor: Rafał Lipski (lipa_at_pg.gda.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 09:48:07 MET

> khmm ma pare wad ktorych nie udalo mi sie zlikwidowac....
> glowna to sloty pamieci sa umieszczone tak ze musialem niezle nakombinowac
> by upchnac nagrywarke cdrom i kieszen.....teraz wiem ze bez zmiany obudowy
> 3 slotu nie wykorzystam (jest pod nagrywarka)....z Abitem Be6-II nie bylo
> takiego problemu....
> druga sprawa to drivery do HPT kloca sie z driverami do SB Live (trzeba
> wylaczcyc SB16 Emulation) i mamy niebeieskie ekraniki....
> chyba ze juz ktos znalazl sposob to please na priv (nowe drivery nie pomagaja)
> [...]

Hmmmm, to czyżbym trafił na jakiś magiczny egzemplarz? U mnie siedzi Live! w drugim slocie PCI i nic sie nie gryzie z
niczym, szczerze mówiąc to byłem zaskoczony że montarz i uruchomienie oraz konfiguracja poszła po najmniejszej linii
oporu. Naprawdę ale to naprawdę byłem pod wrażeniem że wszystko od razu działa!!!!! Sam juz nie wiem może mam jakieś
czarodziejsie ręce:))))

--
*        Pozdrawiam, Lipa        *