Re: Internet z UPC?

Autor: Scream (scream_at_w.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 19:00:03 MET

> Panowie.. a tak sie zastanawiam.. dlaczego sie tak uparliscie na
> na internet w Wizji?

nie w Wizji, tylko w UPC. Wizja jest satelitarna, UPC kablowa. Właściciel
ten sam.

> Przeciez konkurencja naprawde ma lepsza
> oferte, nie robi problemow z niedoplatami i mozna sie podlaczyc
> wszedzie ( a nie tylko w wybranych miastach na wybranych
> ulicach)

jaka konkurencja ? U nas na osiedlu dostępne są:

- SDI - drogie i wolne w porówaniu do tego co mi jutro założą
- 0202122 - jaki jest, każdy wie
- Callback w Inetii - pożal się Boże, transfer 1,5 KB/s
- Astercity - wolne, ale tanie; brak własnego IP (maskarada)
- UPC - wybrałem dlatego, że - 299 instalacja, czyli najtaniej ze wszystkich
oraz łącze 0,5 MBit - a to już dużo, a to wszystko za 199 pln miesięcznie...

Jaka konkurencja ?

--
..:: best.regards .::. kamil/scream/rydzynski ::..
|| mobile +48-607-114-903 ..::.. scream(at)w.pl ||