Re: Jaki CD-ROM polecacie ?

Autor: Rabin (robkamin_at_mail.atr.bydgoszcz.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 19:52:39 MET

MiW napisał(a) w wiadomości: <91ll6r$8lr$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...
>Moj BTC 20x
>przestal czytac slabsze nagrywane po jakichs 2,5 roku. W tej chwili ma 4
>lata i dalej czyta te lepsze cd-ry (cd-rw nigdy nie probowalem...)
>
>MiW

A wiesz ze chyba wlasnie te starsze CD'ki byly trwalsze. Ja mam od 2 lat
Samsunga 24x i chociaz wielu na tym modelu psy juz pozawieszalo to moj
pomimo tego ze wydaje ciekawe dzwieki czyta prawie wszystko - ma tylko
problemy z korekcja bledow (kilka plyt zalatwilem sobie chcac je opisac
cienkopisem i mi sie nosnik rozpuscil, moj Samsung nie daje sobie z tym
rady, aczkolwiek kumpel kupil niedawno tez Samsunga tyle ze 48x i ten czyta
je bez problemu).

BTW: Chcialbym zadac pytanie, czy to prawda ze zywotnosc CD'kow nalezy
oceniac na 1-1,5 roku???
Pozdrowionka
RABIN...