Re[2]: Internet z UPC?

Autor: Michał Młynarczyk (gorilla_at_blue.profex.com.pl)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 10:00:17 MET

Dnia Monday, December 18, 2000 Scream napisał/a:

S> jaka konkurencja ? U nas na osiedlu dostępne są:

S> - SDI - drogie i wolne w porówaniu do tego co mi jutro założą
S> - 0202122 - jaki jest, każdy wie
S> - Callback w Inetii - pożal się Boże, transfer 1,5 KB/s
S> - Astercity - wolne, ale tanie; brak własnego IP (maskarada)
S> - UPC - wybrałem dlatego, że - 299 instalacja, czyli najtaniej ze wszystkich
S> oraz łącze 0,5 MBit - a to już dużo, a to wszystko za 199 pln miesięcznie...

S> Jaka konkurencja ?

 szty!
 jaka konkurencja się pytasz????
 u mnie na osiedlu dostępne są:
  - 0202122 - jaki jest, każdy wie
  - Callback w Inetii - pożal się Boże, transfer 1,5 KB/s
  - Astercity - gdzieniegdzie, testowo (oczywiście nie w moim bloku)
  - WizjaTV - w d. się mogą pocałować z kanałem zwrotnym po modemie

 Ty przynajmniej możesz sobie założyć SDI, a u mnie nawet tego nie ma!
 Muszę się bawić z łączami komutowanymi, o stalaku mogę sobie
 pomarzyć!!!
 zapytasz się gdzie?
 gocław, parę kilometrów od centrum

--
Michal.Mlynarczyk_at_gorilla.com.pl GSM:503XXXXXX
http://beep.prv.pl -> mp3 players zone