Re: Jaki CD-ROM polecacie ?

Autor: Krzysiek (Silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 00:16:43 MET

> MiW napisał(a) w wiadomości: <91ll6r$8lr$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...

> A wiesz ze chyba wlasnie te starsze CD'ki byly trwalsze. Ja mam od 2 lat
> Samsunga 24x i chociaz wielu na tym modelu psy juz pozawieszalo to moj
> pomimo tego ze wydaje ciekawe dzwieki czyta prawie wszystko - ma tylko
> problemy z korekcja bledow (kilka plyt zalatwilem sobie chcac je opisac
> cienkopisem i mi sie nosnik rozpuscil, moj Samsung nie daje sobie z tym
> rady, aczkolwiek kumpel kupil niedawno tez Samsunga tyle ze 48x i ten
czyta
> je bez problemu).

> [...]
potwierdzam
tylko ze ja moge sie pochwalic jeszcze dluzsza zywotnoscia cdromu
poniewaz mam cdroma ktory ma jakies 6 lat firmy bodajze aztech x4 :)))
jak moj noname x32 nie chce czytac jakiejs plytki gdy jest mocno porysowana
to ten wszystko przeczyta co prawda trzeba go przeczyscic oraz nasmarowac
tryby
od czasu do czasu no i nie czyta cd-rw ale i tak jest to super sprzet
kiedys nie robili takiej masowki jak teraz

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet