Re: Jaki CD-ROM polecacie ?

Autor: MiW (miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 19:34:54 MET

> Mam pytanko jw.
> Tylko prosze o opinie o tych uzytkowanych conajmniej 6-9 m-cy...
> Bo moj Asus x40 - chodzil rewelacyjnie, ale tylko 6 m-cy ..:-((
> Pozniej coraz wolniej, az w koncu padl po 13 m-cach uzytkowania.
> Zalezy mi ni tyle na szybkim - co trwalym CD-ROMie lub DVD.

Witam...
Mam gdzies tak od 6-7 miechow TEACa 40x. Rewela. Czyta wszystko wciaz...
Natomiast jesli chodzi o cdromy wytrzymale, to taka ciekawostka. Moj BTC 20x
przestal czytac slabsze nagrywane po jakichs 2,5 roku. W tej chwili ma 4
lata i dalej czyta te lepsze cd-ry (cd-rw nigdy nie probowalem...)

MiW