Re: potrzebuje pomocy do Windows Me

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 17:48:02 MET

Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:

> To się już pojawiło w 2. poście i zaprotestuję: autoexec, config
> i co tam jeszcze dobrze jest sobie zachować, ale nie przypominam
> sobie aby jakakolwiek instalacja "uzależniała się" od tych zbiorów

Kiedys mi sie setup zaplatal przy restarcie na rozmaitych goto w
autoexecu - stad staram sie pamietac o ukryciu go przed instalka
windowsa.

> konfiguracyjnych. Natomiast *któraś* wersja Windows rzeczywiście
> (oprócz win.com) sprawdzała istnienie jakichś innych zbiorów
> wykonywalnych (nie pamiętam czy .EXE czy .DLL) i trzeba było
> usuwać 3 zbiory (WIN.COM i 2 inne).

Acha, ja tylko pamietam, ze kumplowi rename-owalem do skutku :) (3-5
prob)

> Nie ma potrzeby; sprawdzałem win98se - działają z bootblokiem
> WinME (podobnie win98 i 95OSR2 działa z bootem Win98SE), można
[...]
to fajnie, nie testowalem jeszcze tego gruntownie :)

> Nie ma strachu: kopia może leżeć gdziekolwiek na C (no, poza
> /TMP bądź /TEMP [tj. wskazywanych przez environment] i poza
> katalogiem tymczasowym instalatora WinMe -;)!)
Wlasnie gdziekolwiek poza rootem czyli "c:\" i tempami w odroznieniu od
"c:" , ktore pokazuje sobie gdzies ... to tylko tak jesli chodzi o
scislosc :)

> Drobiazg, ale *czasem* istotny: instalator (pomimo "niewykrycia"
> istnienia poprzednich Windowsów jako takich !) wczytuje stare
> zbiory z rejestrami (o ile je wykryje); *jeśli* mamy w starych [...]
Moj tego nie zrobil, ale mam wersje "user friendly" ktora nie jest nawet
szczegolnie wymagajaca jesli chodzi o kod :))

BTW cos Ci zle dowiazalo post :(
Pozdrowka

--
	Artur Gawryszczak