Re: Problem: MsWidows ME vs. DMA

Autor: mpl_at_qdnet.pl
Data: Tue 19 Dec 2000 - 03:17:21 MET

On 18 Dec 2000 14:41:33 GMT, nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid (Luka
Vandergaart) wrote:

>-~**~- <da whatever>

>Nie bedzie poniewaz po instalacji sterownikow do Highpointa dysk dziala
>automatycznie w trybie DMA.

>Przyczyna moze lezec gdzie indziej - moze masz po prostu cos w slocie
>wspoldzielacym IRQ z Highpointem (trzeci) albo DMA (piaty od gory)? Jesli
>tak to pzreloz ta karte do innego slotu.

>Jaki masz bios kontrolera?

>Hmm... W niektorych przypadkacz starsze Seagate'y niezbyt lubily HPT.
>Przepnij dysk do zwyklego kontrolera jesli nic nie pomoze i tam wlacz
>DMA.

Ale to nie jest stary dysk - Seagate Barracuda ultra ata 66 udma,
Nie wiem czy tryb wlacza sie automatycznie - moge jedynie stwierdzic,
ze przy przechwytywaniu filmu z magnetowidu trace okolo 90% klatek,
przy poprawnym dzialaniu dma tracilbym 10-20%.