Re: potrzebuje pomocy do Windows Me

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 14:33:54 MET

 Witam z autokorektą; co prawda nadal NTG...
 I z góry przepraszam za bramkę lista-news która wygryza
message-id :(

On Mon, 18 Dec 2000, Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:
[...]
> [...]
>+
>+ Jak na mój gust:
>+ - katalog z ww. zbiorami (IO, MSDOS, COMMAND, CONFIG, AUTOEXEC)
>+ w 2 wersjach; mogą być 2 podkatalogi "dla W9x" i "dla WinME"
>+ - gdzieś "na patchu" 2 szt. batchy np. pt.:
>+ 95.BAT:
>+ XCOPY /H/R/Y C:\98.CFG\*.* C:\
>+ ME.BAT:
>+ XCOPY /H/R/Y C:\ME.CFG\*.* C:\
>+
>+ Starczy; SOA#1 [2], choć za przełączniki XCOPY w tej chwili
>+ nie ręczę (piszę "z głowy czyli z niczego" !)

 Już się poprawiam: nie starczy;
 powód: ME "poprawia" :> AUTOEXECa i CONFIGa *przed* restartem
 powód że wcześniej nie zauważyłem: nie mam tam nic "żywotnie
  ważnego", zaś *mam* ustawianie ścieżek - które ME zachowują
  przy 'poprawkach'
 Jak to obejść:
 ME na szczęscie *nie* poprawiają MSDOS.SYS jak również *nie*
przywracają ustawień w environmencie - inaczej mówiąc, jeśli
w CONFIG lub AUTOEXEC jest wymuszone WINDIR, WINBOOTDIR, PATH
albo co innego - to tak zostaje.
 Potrzebna jest dodatkowa faza przy przełączaniu ME->98 oraz krótki
programik (może być wstawiony w .BAT DEBUGiem !) rebootujący
komputer:
1. ME.BAT zawiera (zamiast XCOPY) ATTRIB -H -R -S C:xxx.zzz
(tj. z listy nadpisywanych) i COPY lub XCOPY konfiguracji
 pomocniczej ze specjalnym WIN.BAT na PATHu -:)
2. WIN.BAT drugi raz nadpisuje konfigurację w C:\ i robi
 drugim pomocniczy reset
3. startują właściwe Windows98

 Tym razem sprawdziłem dokładniej że jest dobrze -:)
 Szczegóły mogę podać w razie potrzeby (bo NTG !)
[...]
>+ W ostatnim "użytkowym" (ME+98 jest na etapie testów !) zastosowaniu
>+ pofatygowałem się i REGEDITem pozmieniałem *wszystkie* ścieżki
>+ "Program Files" na oddzielne dla '98 i '95 katalogi -:)

 Zrobiłem dla ME - działa również.

 Pozdrowienia - Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.