Re: myszy i trackballe

Autor: igoR (igs_at_graphic-designer.com)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 17:46:43 MET

"dzejkej" <jacek.kauch_at_element.tpi.pl> wrote in message

> a ja bym Ci jednak polecal "dotkniecie" myszy Microsoftu. Sam uzywam od 4
> miesiecy Intelli MuseExplorera i jak tylko makowkowcy podlaczyli na chwile
> do swoich g4 to zaraz w tym samym dniu poszlo zamowienie na kolejne 3
myszy,

wierze, wierze :-)
Nigdy nie narzekalem na myszy MS :-)
(ba! mam o nich jaknajlepsze zdanie)
Z drugiej strony ... najlepiej 'lezy' w rece
pisak od Wacoma i chyba przy nim zostane ;-)

> Nota bene jak tylko MS wypuscil taka mysz to zaraz logitech cos podobnego
> namedzil i chyba a4tech tez az tu nagle sam Apple. Tylko temu ostatniemu
> znowy ktos zrobil kawal i pochowal przyciski - ta mysz to jeden wielki
> przycisk (sic!)

gorzej: przezroczysty przycisk :-P
wiec to czerwone swiatlo moze Cie jeszcze denerwowac ;-)
(ale i tak to nie taki lamacz nadgarstkow jak poprzednia :-))

--
pozdrawiam
igoR______M.o B.M.R.   ;-)