Re: Problem: MsWidows ME vs. DMA

Autor: Luka Vandergaart (nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 15:41:33 MET

-~**~- <da whatever>

>po instalacji klikam panel sterowania - system - dyski twarde: owszem,
>dysk twardy jest jednak w opcji "ustawienia" nie ma dma box i nie moge

Nie bedzie poniewaz po instalacji sterownikow do Highpointa dysk dziala
automatycznie w trybie DMA.

>uruchomic trybu dma. To powoduje, ze system pracuje niezwykle wolno w
>pracach tybu movie capture - gubi ok. 90% klatek.

Przyczyna moze lezec gdzie indziej - moze masz po prostu cos w slocie
wspoldzielacym IRQ z Highpointem (trzeci) albo DMA (piaty od gory)? Jesli
tak to pzreloz ta karte do innego slotu.

>Mam mase sterownikow highpoint'a nic nie pomagaja.

Jaki masz bios kontrolera?

>Konfiguracja komputera: HD - st320430a seagate 20,4 gb

Hmm... W niektorych przypadkacz starsze Seagate'y niezbyt lubily HPT.
Przepnij dysk do zwyklego kontrolera jesli nic nie pomoze i tam wlacz
DMA.

Pozdro

--
              Dancing with tears in my eyes...
LV     vandergaart_at_pf.pl    ftp://vluka.dhs.org   UIN:6979815