Re: myszy i trackballe

Autor: dzejkej (jacek.kauch_at_element.tpi.pl)
Data: Sat 16 Dec 2000 - 21:52:49 MET

"igoR" <igs_at_graphic-designer.com> wrote in message
> czy mysz optyczna ?
> ciagle nie jestem przekonany - obserwujac te przezroczyste
> dziwadla przy Makowkach w pracy, jestem raczej za kupowaniem
> za te same pieniadze lepszej technologicznie (lub np. radiowej)

a ja bym Ci jednak polecal "dotkniecie" myszy Microsoftu. Sam uzywam od 4
miesiecy Intelli MuseExplorera i jak tylko makowkowcy podlaczyli na chwile
do swoich g4 to zaraz w tym samym dniu poszlo zamowienie na kolejne 3 myszy,
bo ksiegowa zagrozila, ze "cudownym sposobem" zabraknie pieniedzy jesli ona
takowego gryzonia nie dostanie. Nie wiem po co jej (moze fakt, ze lezy w
reku wysmienicie) ale nam pracuje sie nia przecudnie.

Nota bene jak tylko MS wypuscil taka mysz to zaraz logitech cos podobnego
namedzil i chyba a4tech tez az tu nagle sam Apple. Tylko temu ostatniemu
znowy ktos zrobil kawal i pochowal przyciski - ta mysz to jeden wielki
przycisk (sic!).

pozdrawiam
Jace